2014年9月16日星期二

芥菜排骨湯

上個星期六去買豬手時, 仲買左D排骨回來, 見芥菜幾靚, 就一於煲個芥菜排骨湯啦!

為左令到煲湯更甜, 我首先張排骨出水, 跟住放入油去煎下D排骨. 我又加左蝦乾, 出來煲湯真係好甜. 每人飲左兩大碗, 我就清曬D菜, 好食啊! 


17 則留言:

  1. Kwan, 早呀!小高都鐘意飲芥菜湯,下次我又試下排骨汆水後再煎一煎先,謝謝分享!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高你好啊, 我都係跟谷友學的, 加D蝦乾, 瑤柱仲甜啊! :)

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀, 加左好甜, 老公都讚好, 我煲其他湯到無咁甜呢. ^^

      刪除
  3. 點解同袁太咁啱既 , 上次我又係炆豬手 , 昨晚我又滾左芥菜湯 , 不過用鹹蛋同魚肉滾呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 好多bloggers都有煲芥菜湯, 可能時令呢. 用咸蛋同魚肉仲正啊. ^^

      刪除
  4. 介菜湯真係好清熱,正!

    回覆刪除
  5. 屋企話芥菜寒涼,要放多d薑平衡番喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啊, 湯有放薑, 我問我媽咪先煲, 佢都係咁教啊. ^^

      刪除
  6. 我珀寒涼,所以好少煲芥菜湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好小食架, 我媽咪話食時加多D薑都ok 架. :)

      刪除
  7. 芥菜湯係偏寒,您剛有咗BB,D湯要煲耐D,而且不要飲太多啊!

    回覆刪除
  8. 煎下d排骨令湯更甜...等我都試下先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 谷友介紹架, 不過我覺得加左蝦乾仲甜. :)

      刪除
  9. 未試過將排骨汆水再煎。下次試吓先,多謝分享!

    回覆刪除