2014年9月17日星期三

小食~芝士餅~

又到仔仔學校食小食既時間啦, 今次係網上邊找到這個食譜, 可以做到20片中型size的芝士餅.

仔仔好喜歡食芝士, 有一個大牌子既芝士餅仔仔都好喜歡食, 但我睇左成份, 鹽份偏高喎. 所以都係自己試下整, 出來又ok 啊.

 我上個星期五整, 放入密實盒, 又無淋到喎, 仲係脆身同香香芝士味.




180g 牛油
180g 芝士碎
250g plain flour 中筋麵粉

焗180度, 15 分鐘

17 則留言:

  1. 無淋到真係好,可以帶返學校食

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 拎返學我鐘意同盒裝多D, 可以再用, 環保D. :)

      刪除
  2. 我鐘意食咸餅咖,等我都試吓先,請問用那一種芝士呢?謝謝您的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月, 我用車打芝士架, 試下啦, 脆身又香芝士味. :)

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈, 我遲D想整薯片, 萍果片啊, 哈哈. XD

      刪除
  4. 媽媽真係好用心,sweet sweet ~

    回覆刪除
  5. Hi KwannMickey,

    Nice cheezy crackers! They must be be very addictive! :D

    Nice to know you via blogging. I'm now your latest follower and hope that you can follow my blog too :D

    Zoe

    回覆刪除