2014年9月8日星期一

中秋節晚餐

一年容易又中秋, 今日係中秋節, 於是整多小小餸過節, 三餸一湯. 原本想煮多D餸, 但想留肚食月餅同生果, 所以都係每様小小, 簡簡單單齊數4款算數. 

去超市買左D魚柳, 紅蘿蔔, 節瓜, 屋企有豆角, 拿錯左盒肉片當雞肉, 所以用左豉汁肉片炒豆角, 節瓜蝦皮粉絲, 粟米魚肉餅同蟲草花萍果湯, 這個湯係blogger介紹的, 好甜好潤. 節瓜粉絲中既蝦皮, 好意外仔仔話喜歡食, 但節瓜就麻麻地, 佢地吾喜歡, 所以整碟我自己一個清曬, 哈哈. 仔仔話要再食蝦皮, 好! 一於明天整蝦皮蒸蛋, 試試bloggers教的做法先.






10 則留言:

  1. 小白兔很可愛,是冰皮月餅?

    回覆刪除
  2. 我昨晚都係煮左三餸一湯,都係想留肚食月餅同生果,但最後只食了生果已經飽到想嘔,月餅唯有留特今日先食 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我地都好飽, 昨晚都係每人食左八份一當應節, 食少少啦, 仲有好多月餅未食.

      刪除
  3. 迎月快樂! 你啲白兔仔月餅好可愛,唔捨得將佢哋食落肚呀!

    回覆刪除
  4. 三餸一湯唔簡單喇, 我好多時都係一煲分兩餐食.
    中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Rity, 佳節愉快! 今次碟碟煮小小, 都食曬, 不過就好飽, 月餅只係食左小小咋. ^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈, 係呀, 不過真係估吾到仔仔喜歡食, 我細果時麻麻地咋. ^^

      刪除