2014年9月11日星期四

開飯啦!

開飯啦! 今晩整左三個餸, 有南乳薯仔炆豬肉, 炒黃芽白小棠菜同蕃茄炒蛋. 

我家以前都會煮蕃茄炒蛋, 但細個吾喜歡食蔬菜, 由其蕃茄, 因為吾鍾意入面D種子. 大個知道原來蕃茄好有營養, 而且煮法又多, 煲湯, 炒餸, 夾麵包, 沙津, 好多變化. 

今日煮返這個家常菜, 未做煮婦時, 吾識整這個小菜, 試過但都食吾番家常味道. 今日有谷友提點, 原來很簡單的, 所以想在此作記錄. 




做法:

1) 先炒蛋至半熟, 另外炒蕃茄至淋身

2) 加入蛋同炒, 加少許鹽, 少許糖, 1茶匙生抽拌勻, 完成. 

12 則留言:

  1. 蕃茄炒蛋每個家庭都有不同做法呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 有些家庭係滑蛋, 有些係煎蛋, 家家不同呢. ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 好味啊, 酸酸甜甜, 仔仔都食多D飯. :)

      刪除
  3. Hi Kwan, 小高來了!^^
    三餸好豐富呢 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高你好! ^^ 謝謝你, 其實碟碟吾係好多咋, 二大一細, 剛剛好. :)

      刪除
  4. 我每次整蕃茄蛋都整得唔好,何況袁生唔喜愛蕃茄,所以每次食都係番娘家叫媽咪整,媽咪整的蕃茄蛋有多多汁,好送飯架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 你同我老公一樣, 鐘意多汁呢! 下次會試試. ^^

      刪除
  5. 蕃茄炒蛋,個個煮法都唔同

    回覆刪除