2014年9月1日星期一

手打肉丸** 麵包機

星期日Facebook 既bloggers整左手打肉丸, 原來用麵包機都得架, 一於試下先. 我以前都整過手工肉丸, 但係用攪拌機加冰粒, 出來既效果不太理想, 肉丸散開, 口感不佳. 這次肉丸返而有彈性, 幾好味.



做法:

1) 豬肉碎放在保鮮袋中, 按薄一點, 放入冰格雪一小時至半結冰狀態.

2) 剝開一塊塊, 與盬一同放入麵包桶內.

3) 麵包機按入麵團程式, 開始攪打.

4) 15 分鐘後, 檢查一下肉團, 如有粒粒, 再攪拌多5 分鐘. 將調味料一併放入麵包機, 再開攪拌直至混合即停.

5) 取出肉團, 用保鮮紙包好放入雪櫃 (保鮮格, 不是冰格) 2小時或一晚.

6) 鍋內煲水至80度, 千萬不要滾. 取出肉團, 放入鍋中煮15 分鐘至浮起, 煮熟後立刻放入冰水內浸, 口感更佳, 完成後放入冰箱. 

18 則留言:

  1. 無想過用麵包機攪肉丸,真係好攪嘢,麵包機都幾多用途喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我都估吾到可以用麵包機, 真係有好多功能, 仲可以整肉鬆添, 有時候試試先. ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 同意, 自己製無防腐劑, 食得安心D. :)

      刪除
  3. 我鐘意整貢丸呀,我會加baking powder,會再彈啲架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想整貢丸, 請問要加幾多baking powder 呢?

      刪除
    2. 要睇baking powder個instruction,例如1茶匙對500g麵粉,就用番1茶匙對500g肉

      刪除
    3. 謝謝, 等我下次整牛丸試試先. :)

      刪除
  4. 等我來偷偷師先,不過我冇麵包機喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵包機真係幾好架, 我都試過自製, 不過出來效果無咁彈. :p

      刪除
  5. 自家製最健康。而家連肉碎,我都自己用攪拌機,乾淨健康好多

    回覆刪除
    回覆
    1. wow! 自家製肉碎, 我都想啊, 不過無地方放啦. >.<

      刪除