2014年9月5日星期五

豆沙鍋餅

之前做冰皮月餅餘下紅豆蓉, 一於整豆沙鍋餅先, 好耐無食過啦. 以前食上海菜一定會點這個甜品, 今次完成後都覺得幾好, 幼滑豆沙配上香脆外層, 非常香口. 這個份量可以做到4-5片.

材料:
豆沙  ....  適量
麵粉 (plain / all-purpose flour) ....  100 克
卡士達粉 (Custard powder)  ....  10 克
雞蛋  ....  1 顆
糖  ....  1 湯匙
水  ....  70克
椰汁  ....  80 克
鹽  ....  一小撮


16 則留言:

  1. 哎呀,我好喜愛豆沙鍋餅架,不過又懶得自己整,妳整得好靚好吸引呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 連皮都自己做,叻叻!

      刪除
    2. 謝謝Elaine, 真係幾好食架. :)

      刪除
    3. 謝謝Mei, 因為整月餅用開椰汁, 所以咪整皮, 用多D椰汁, 怕有好多淨. :p

      刪除
  2. 有材料剩,可以整多幾味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 又可以用來整麵包同豆沙餅. :)

      刪除
  3. 整紅豆蓉多功夫,整多幾樣好似抵咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意, 下次整奶黃餡又要整多D先得. :)

      刪除
  4. 叻 ~ 豆沙鍋餅是我的至愛!

    回覆刪除
  5. 見到你食豆沙窩餅, 我又想整番轉 :) 哈哈 :)

    回覆刪除
  6. 我地食上海菜都會點架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 高力沙同豆沙鍋餅都係我常點的. ;)

      刪除