2014年9月22日星期一

齊既燥肉飯

今日係超市見到包齊免治豬肉平平地, 包裝話係豆製齊肉, 所以買來試試. 見議食法係用來整chill beans with mince, 但我吾想食辣, 上網找食譜, 可以當台灣燥肉飯煮法, 一於今晚食這個啦. 包免治肉好碎啊, 加左冬茹粒同炒, 又ok喎. 整多D, 留番明天午餐食. 仲有半包, 等我下次用來伴麵食先. 



12 則留言:

  1. 我都鍾意煮呢個, 一煮就一煲, 分幾餐雪冰箱, 隨時拿嚟用都得, 燥肉做base, 加其他嘢就可以變另一味餸 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意煮多D, 分幾餐食, 方便又快趣. :)

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀, 係豆製素肉, 不過個味道既似豬肉碎, ok好食. ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. Allie, 好提議啊, 等我下次試試先! :)

      刪除